Babet Verschuur (MB1) actief in team Midden Nederland tijdens DOD

2019 17 Oktober

Zaterdag 19 oktober is de eerste Volvo Districtsontmoetingsdag (DOD) van dit seizoen. Dat zijn wedstrijden van de 6 districtsteams tegen elkaar. Babet Verschuur is geselecteerd voor Midden Nederland Meisjes C. De wedstrijden vinden plaats op de velden van de Amsterdamsche H &B.C. De DOD is vrij te bezoeken.

Wedstrijden beginnen om 10.00 uur. Babet speelt met Midden Nederland om 10.00 uur op veld 2 tegen Oost Nederland en om 13.00 uur op veld 5 tegen Zuid-Holland.

Het totale wedstrijdprogramma vindt plaats tussen 10.00 en de laatste wedstrijd start om 14.30 uur. Naast meisjes C-teams spelen er ook jongens C-districtteams.

We zijn super trots op Babet dat ze een plekje in het districtsteam heeft veroverd.