340 schoolhockeyende kinderen op de club - Groot succes!

2019 7 Juni

Hockey, ijs, fruit, taart, foto's, shootouts en PinPinhockey

Afgelopen woensdag was het een grote krioelende bende op de club. Met 340 kinderen van alle basisscholen uit Weesp en omgeving werd er gehockeyd om de winst in diverse poules. Waarbij je kon gaan voor de winst of natuurlijk de fairplaycup met als prijs een Escaperoomuitje bij Plofhuis 3!

Warming up

De winnaars!
Poule 1 - Van de Muelen Vastwijk F5
Poule 2 - Kors Breijer F2
Poule 3 - 4 - Van der Muelen Vastwijk E4
Poule 5 -6 - Van der Muelen Vastwijk E5
Poule 7 - Van der Muelen Vastwijk D7
Poule 8 - Kors Breijer D1

Shoot-out winnaar - De Terp E1
Fairplay Cup - Josefschool E1.

Het was een topdag voor alle kinderen, coaches en ouders.
Bijna geen blessures, uitgezonderd helaas de stick op de tanden van Bruun. Veel sterkte de komende tijd met het herstel.

Veel dank aan alle vrijwilligers die hebben meegeholpen. In het bijzonder de schoolhockeycommissie: Kathelijn Straatemeier, Annette van der Goes, Peter Wierts, Ruth van der Meer, Maartje Aleman, Alwin den Hollander en Jan-Willem Koers

Verder bijzondere dank naar Jenthe Sikkema, keepster uit Meisjes B1 die de hele middag heeft staan keepen bij de shoot-outs. Dat deed ze met veel plezier en gevoel voor de kids die dit voor het eerst probeerden.

Tot slot uiteraard dank aan alle sponsors die een bijdrage hebben geleverd aan deze dag.
Rabobank Weesp
Plofhuis3 events
Bakkerij Muhl
Albert Heijn Achtergracht
Pios Huiswerkbegeleiding
Marlous Kratz-For Better Shape
Nelis IJssalon

Tot volgend jaar allemaal!

Schoolhockeycommissie