Oproep vrijwilligers voor bar en accommodatie

2019 5 Mei

Aan het einde van dit hockeyseizoen leggen Marco Winkel en Cees Sluyk beide hun functie neer als barcommissaris/coördinator accommodatie. Marco stopt ook als algemeen commissaris in het bestuur. Zij hebben in vier jaar tijd gezorgd voor een goed draaiende horeca op de club en de verhuur van het clubhuis en de velden.

Aangezien het takenpakket van Marco en Cees te veel is voor twee personen, zijn we op zoek naar drie enthousiaste mensen die de taken van hen over willen nemen.

De volgende functies zijn vacant:

·        Een algemeen commissaris, tevens lid van het bestuur (inmiddels ingevuld)

·        Een barcommissiecoördinator

·        Een coördinator accommodatie

Bij ieder van deze drie functies vervul je een belangrijke rol  in een aantal essentiële onderdelen in het hart van onze club.  Je staat er uiteraard niet alleen voor, je kunt terugvallen op verschillende commissies die zich met veel enthousiasme inzetten!

Wie zoeken wij?

·        Ben je communicatief vaardig?

·        Kun je goed regelen, coördineren en organiseren?

·        Weet je het overzicht te behouden?

·        Wil je nu en in de toekomst je bijdrage leveren aan het verder professionaliseren  van de bar/

accommodatie ?

·        Kun je mensen mobiliseren, enthousiasmeren en aansturen?

Dan ben jij de persoon die we zoeken!

Heb je vragen over of interesse in één van de functies, meld je dan bij Susan Hoornweg of Liesbeth Heere van de vrijwilligerscommissie. Zij kunnen je een uitgebreid functieprofiel sturen en gaan graag met je in gesprek.

Email naar [email protected],  spreek ons aan op de club of neem telefonisch contact op.

Susan Hoornweg (0628294126) en Liesbeth Heere (0640154407)