Nieuw waterveld voor MHC Weesp!

2019 13 April

Nieuw waterveld half augustus!
Goed nieuws voor onze club. Vanaf half juni begint de aanleg van een nieuw waterveld voor het clubhuis. Het oude semi-waterveld wordt in de zomervakantie vervangen voor een nieuw waterveld. Het nieuwe Veld 1 is vanaf half augustus weer bespeelbaar.

Het nieuwe waterveld is hetzelfde als veld 2, alleen de ondergrond bestaat uit een duurzamer materiaal. Die ondergrond gaat minimaal 25 jaar mee.

Wat betekent dit praktisch gezien voor ons?
Na het laatste competitieweekend wordt er gestart met de werkzaamheden. Veld 2 en 3 zijn alleen bereikbaar via zij-ingang aan de kant van WeHave en Don Bosco.

Blij en dank
Als bestuur zijn we geweldig blij met het 2e waterveld. Hiermee gaat de wens van de club in vervulling om alle spelers van MHCWeesp te laten trainen en spelen op een sportief duurzamer veld, dat ook nog eens minder blessures veroorzaakt en minder onderhoud vergt.

Veel dank aan alle mensen die hebben meegeholpen aan de voorbereiding van het besluit van de gemeente. In het bijzonder, Frank Schaefers en Cees Sluijk en de gemeentelijke ambtenaren van sport en welzijn Merel Diemont en Astrid Heijstee.

Heb je vragen over het veld of de aanleg van het veld? Laat het ons weten via [email protected]

Namens het bestuur, André Lauterslager