We hopen je te zien op 10 december - Rabobank verenigingsondersteuning

2018 6 December

De resultaten van de ledenenquête zijn bekend en de prioriteiten van de club voor de komende jaren zijn bepaald (zie de mail die op 28 november jl. verstuurd is). Aankomende maandagavond 10 december (aanvang om 19.30 uur, ontvangst 19.00 uur) gaan we met het bestuur, de commissie verenigingsondersteuning en leden een begin maken met de strategie en plan van aanpak op de in de mail vermelde prioriteiten.

We willen je uitnodigen om actief mee te denken bij het maken van deze plannen. Dus als je goede ideeën hebt of al heel lang denkt dat bepaalde zaken beter georganiseerd kunnen worden. Dan ben je aanstaande maandag van harte welkom

De avond wordt kort ingeleid met de prioriteiten om vervolgens aan de slag te gaan met de strategie en een begin van het plan op te stellen dat je zelf ook mag mee helpen uitwerken. Hopelijk tot 10 december! Aanmelden kan via: [email protected].