Klusdag groot succes!

2018 14 Oktober

Weesp, 14 oktober

Wat een topdag gisteren; met ruim 40 vrijwilligers en evenzoveel  kinderen hebben we een mooie klus geklaard.

Van het verwijderen van heel veel onkruid tot het repareren van slagplanken en goals op de velden, van het schoonmaken van alle sponsorborden tot het ophangen van whiteboards en een nieuwe kapstok,  van het schilderen van de deuren van de loods tot het oppoetsen van de kampioensbekers; het clubhuis en het terrein liggen er weer een stuk beter bij!

Dankzij het lekkere weer en de heerlijke taart en broodjes van Muhl was het een gezellige en geslaagde ochtend.

Dank jullie wel Anita, Cecilia, Carlien, Wout, Alexander, Arno, Reinier, Fons, Walter, Bert, Elena, Wilko, Anna, Marianne, Mayke, Mark, Erik, Maarten, Edwin, Maartje, Leonie, Eveline, Bart, Sandra, Debby, Lex, Mark, Barbara, Marco, Suzanne, Liesbeth, Jaap, Aldert, Andre, Kathelijn en alle kinderen die geholpen hebben*

Vind je het ook leuk om je handen uit de mouwen te steken en een klusje te doen? Laat het ons weten. We hebben buiten de klusdag om nog genoeg klussen (groot en klein) die gedaan moeten worden. Mail naar [email protected]

*Ojeeā€¦.. we missen helaas wat namen omdat we niet iedereen van voornaam kennen, ook jullie heel erg bedankt!

Maarten Bordewijk

14-10-2018 @ 12:21:35 |graag gedaan!

Iva Hofste

15-10-2018 @ 23:57:01 |lekker bezig!!

Reageer op het nieuws