DVB als eerste kampioen

Algemeen 15 Mei

Dames Veteranen B (DVB) is 11 mei kampioen geworden. Met nog drie competitiewedstrijden te gaan, won het team woensdagavond overtuigend met 7-0 van Kampong en is daardoor niet meer in te halen. Daarmee is DVB de eerste officieuze kampioen van de club.

'Een knappe prestatie', reageert voorzitter André Lauterslager. 'Het team is pas twee jaar bij elkaar en promoveert nu al naar de tweede klasse. Het is leuk om te zien hoe goed de speelsters elkaar weten te vinden. DVB heeft gewonnen als collectief.'

30+ hockeysters gezocht

MHC Weesp telt dit seizoen drie dames veteranenteam (leeftijd 30+). Zowel DVA (eerste klasse), DVB (kampioensteam, tweede klasse) en DVC (nieuw team, vierde klasse) kunnen voor komend seizoen nog nieuwe hockeyers gebruiken. Geïnteresseerd? Meld je aan bij Nancy  van de Technische Commissie en kom een keer mee trainen.

Foto: Femke Berkhout