Shoot-out competitie teams in volle gang

Algemeen 13 April

Deze week worden er door de trainers shoot-out wedstrijdjes gedaan tijdens de training. Van de E8 tot en met de B elftallen mogen alle kinderen van 10-16 jaar meedoen. Er worden 4 kampioenen gezocht.

Shoot-out kampioen meisjes
Shoot-out kampioen jongens

Beste keeper
Beste keepster

Er zijn al 6 (spelers) teamkampioenen bekend. Vraag er eens naar bij je kind-(eren).

Alle teamkampioenen strijden dan op zondagmiddag 17 april, na de wedstrijd van dames 1, om wie de shootoutkampioen bij de jongens en de meisjes wordt.

Alle keepers
zijn uitgenodigd voor zondagmiddag. Op die zondagmiddag strijden zij ook onderling om de eerste plaats.

Start
We starten dan om 14.30 uur op veld 3. Meer informatie daarover volgt deze week nog op de site. Onze clubkampioenen krijgen een mooie prijs!

Kom dus allemaal kijken as zondag, naar dames 1, maar ook naar de shoot-out kampioenen.

De winnaars mogen door naar de regionale finale van het Nederlands Kampioenschap Shoot-out georganiseerd door de KNHB.

Regionale finale op MHC Weesp op zondag 8 mei.

De winnaars mogen dan door naar de KNHB finale van onze regio die op zondag 8 mei wordt gehouden op onze eigen club!

Daar zijn leuke extra’s winnen: naast persoonlijke actievideo’s tijdens de districtsfinales zijn er in de finale spectaculaire prijzen te winnen.

Als je op die dag wint mag je ook nog door naar de landelijke finale op zaterdag 25 juni in Den Bosch!

Meer informatie hierover volgt nadat de clubkampioenen bekend zijn.

Wat is een shoot-out?

Voorbeelden van shoot-outs