Belangrijk nieuws over het gebruik van het clubhuis

Algemeen 18 Februari

Beste leden,

De tweede seizoenshelft staat voor de deur, daarom een update over het gebruik van het clubhuis.

OEFENWEDSTRIJDEN:
Zoals al eerder gemaild moet je velden reserveren voor het spelen van oefenwedstrijden. We willen nogmaals benadrukken dat je voor het reserveren van velden een aanvraag stuurt naar zowel [email protected] als naar [email protected]. Alleen zo is er een veld voor je gereserveerd!

Tijdens oefenwedstrijden is er geen kasgeld in het clubhuis aanwezig en wordt de barbezetting ingevuld door de spelende teams!

Ook hier geldt dat de toegang tot het clubhuis wordt afgestemd met de trainer/coach indien het buiten de normale openingstijden plaatsvindt.