In Memoriam Peter Blekman

Algemeen 7 December

Op 30 november is ons oud-lid Peter Blekman (broer van Kik en Herma) op 67 jarige leeftijd overleden. Peter woonde de laatste jaren in Friesland, dichtbij zijn zus Kik. Maar als hij even in de buurt was, kwam hij altijd nog even een biertje drinken op de club. Haalde graag herinneringen op aan zijn actieve periode binnen de vereniging. Peter heeft vele wedstrijden gefloten op de MHC Weesp van hoog tot laag. Zo kenden de meeste leden Peter. Maar Peter was ook actief bij de zaterdag Veteranen, hielp Jaap Blum met het onderhoud van de velden en was ook coach van Dames 1. Talrijke herinneringen zijn er met prachtige anekdotes! Deze zullen nooit verloren gaan. Peter zijn naam zal onlosmakelijk verbonden zijn en blijven met de MHC Weesp. Zijn sponsorbord "niet praten tegen de scheids” is daar het bewijs van.

Wij wensen de familie en vrienden van Peter sterkte toe met het verwerken van dit verlies.