Ook Dames 1 zaalkampioen!

Algemeen 9 Februari

Nieuws afbeelding Ook de Dames 1 zijn de trotse zaalkampioenen in hun klasse geworden. Een wedstrijdverslag van de bloedstollende ontknoping:

Het hele zaalseizoen ging het gelijk op. Wij wonnen veel, maar Baarn deed dat ook met ruime cijfers. Nadat wij bij de eerste ontmoeting gelijk speelde tegen elkaar, wisten wij dat het op het laatste duel aan zou komen. Vandaag was het zo ver! De allerlaatste wedstrijd van de competitie; Weesp - Baarn. Beide teams waren gespannen maar vanaf moment 1 merkte wij dat er iets te halen viel. Al vroeg viel de 1-0 aan onze kant door een doelpunt van Anne van Alphen. Bijna de hele wedstrijd bleef het 1-0 en was het dus spannend. Gelijk was niet genoeg, dus we moesten doorzetten. We waren veel beter en de focus was heel erg goed. Eindelijk stond het weesp er waar wij al het hele seizoen naar werken. 7 minuten voor tijd, viel na een afgekeurd 2e doelpunt, nu toch echt de 2-0 door Tessel van Manen. De spanning was er af, maar met 3 minuten op de klok weet je het nooit. Baarn wisselde hun keeper en ging met 1 man meer spelen. Wij zetten het goed dicht en scoorde al snel de 3-0. Het was klaar. Wij zijn kampioen!!! Voor de eer scoorde Baarn in de laatste minuut nog de 3-1, maar het feestje bij ons was al begonnen. Op naar het veld!

Groetjes
Iris