Mooie overeenkomst met aannemer Albert Vree

2015 en eerder 28 Januari

Nieuws afbeelding De contouren van ons nieuwe clubhuis komen in zicht. Gisteren werd begonnen met de staalconstructie. In huize van Streun zijn ze al een fase verder. Daar werd door architect Derk-Jan Wentink, Henk van Streun en aannemer Vree geklonken en gedronken op de mooie overeenkomst die de sponsorcommissie met de aannemer heeft gemaakt. Directeur Wim Vree heeft toegezegd de bouw van de bar voor zijn rekening te nemen. Vanzelfsprekend zijn we daar bijzonder blij mee.

Het familiebedrijf Albert Vree is één van de oudste aannemers van Weesp en vooral bekend door hun geslaagde restauratieprojecten van monumentale panden. Maar Vree doet nog veel meer. Ook nieuwbouw, winkelinterieurs en  particuliere verbouwingen. De vakbekwame timmerlieden van Vree maken alles wat u of uw architect bedenkt. We zijn overtuigd dat de bar die straks in ons clubhuis staat uitblinkt door kwaliteit en duurzaamheid en danken Albert Vree voor zijn fantastisch aanbod.

Foto: v.l.n.r. Wim Vree, Derk-Jan Wentink en Henk van Streun