Algemene Ledenvergadering MHC Weesp 1 december 2014

Algemeen 24 November

Beste (ouders van) leden,

In de uitnodiging voor de ALV van 1 december aanstaande kondigden wij aan dat Cor Bos genoodzaakt is om zijn functie als voorzitter neer te leggen omdat hij formeel negen jaar een bestuursfunctie vervult en daarmee volgens de statuten zijn maximale termijn bereikt heeft.

Vanuit het bestuur is een kandidaat opgestaan voor het voorzitterschap. Recent heeft André Lauterslager zich kandidaat gesteld als voorzitter. Het voornemen van André is om voorlopig in deze functie te voorzien tot er wellicht een definitieve opvolger kan worden aangesteld. Het bestuur ondersteunt de kandidatuur van André unaniem en willen hem dan ook voordragen aan de ALV om Cor op te volgen als nieuwe voorzitter. Naast het voorzitterschap zal André voorlopig ook de portefeuille Algemene Zaken blijven behartigen.

Tevens hebben wij de kandidaatstelling voor het voorzitterschap ontvangen van Theo van Kan en Wolter de Greve. Deze kandidaatstelling publiceren wij hieronder.

Met sportieve groet namens het bestuur,

Irma van den Hout

secretaris MHC Weesp

=========================================================================================================================

Geachte mevrouw van den hout/beste Irma,

Hiermede bevestigen wij het gesprek van hedenochtend met uw voorzitter Cor Bos, waarin ik/wij ons kandidaat stellen voor de functie van voorzitter (interim) van de M.H.C. Weesp voor de periode van maximaal 1 jaar in de verwachting dat in die periode de functie definitief ingevuld zal kunnen worden.

Dit betreft Wolter de Greve en Theo van Kan die dit in een duo-functie zullen/willen uitvoeren.

Wij verzoeken u onze kandidaatstelling te willen publiceren/communiceren.

Met vriendelijke groeten,

Wolter de Greve