Spoed, gezocht bestuursleden

2019 21 September

Dringend – Spoed!!!

Het bestuur van de MHCW is met spoed op zoek naar 3 nieuwe bestuursleden voor de functies:

1.      Algemeen commissaris          -      per direct

2.      Technisch commissaris senioren      -      per direct

3.      Secretaris                           -      zo spoedig mogelijk

1. Maarten Booij is na ruim 2 jaar algemeen commissaris genoodzaakt m.i.v. 1-10-2013 deze functie neer te leggen vanwege werkzaamheden in het buitenland. We zijn dus op zeer korte termijn op zoek naar iemand die deze bestuurstaak op zich wil nemen. Voor deze functie is geen specifieke hockeykennis vereist en kan door ieder seniorlid of een ouder worden ingevuld. Maarten heeft met veel enthousiasme samengewerkt met  barcommissie, evenementencommissie en de vrijwilligerscommissie.
  2. Voor Joost Bollen geldt feitelijk hetzelfde. Ook hij is genoodzaakt te stoppen als TC senioren m.i.v. 1-11-2013 vanwege werkzaamheden en een geplande verhuizing. Enige hockeykennis bij deze functie is een pré. De TC senioren wordt bij zijn taken ondersteund door een team van 5 leden (herenlijn, dameslijn, veteranen, trimmers, zaalhockey). Op korte termijn zoeken we dus een vervanger voor Joost. Joost heeft voor dit seizoen alles al op de rit en kan de nieuwe TC de komende maanden nog inwerken en begeleiden.
  3. Aukje Berkhout is al ruim 5 jaar onze secretaris en heeft enige tijd geleden al aangegeven deze functie te willen beëindigen. We zijn daarom op zoek naar een vervanger op korte termijn voor Aukje,. De secretaris is de spil in het bestuur voor allerlei ondersteunende taken, een onmisbare schakel dus! Aukje zal de nieuwe secretaris een periode inwerken en begeleiden.

Noodzaak en risico!

De club functioneert alleen door de inzet en betrokkenheid van een grote groep mensen. De bestuursleden vervullen daarin een belangrijke en onmisbare taak! Voor de 3 overgebleven bestuursleden is het onmogelijk de taken van Maarten, Joost en Aukje over te nemen.

Daarom zijn we op zoek naar 3 enthousiaste en betrokken leden of ouders van leden om het bestuur te komen versterken!

Draag je steentje bij voor de club, waar jijzelf of jullie kind veel sportplezier beleeft!

Zonder invulling van deze  functies zullen belangrijke werkzaamheden, voor zowel de jeugd als de senioren, niet meer mogelijk zijn! Sta op voor de club en meld je aan! We rekenen op je!

Je kunt je aanmelden en/of meer informatie vragen bij de Susan Hoornweg van de vrijwilligerscommissie tel. 06-28294126 ([email protected]) of Cor Bos

tel. 06-55783653 ([email protected])

Cor Bos

Voorzitter MHCW