Rob Christoffel Erelid MHC Weesp

2019 28 Juni

Rob Christoffel is op de Algemene Ledenvergadering van 17 juni afgetreden als bestuurslid van MHC Weesp.

Na een eerder bestuurslidmaatschap in de jaren negentig, waarna hij benoemd werd tot Lid van Verdienste, is Rob zich altijd in blijven zetten voor onze vereniging.

Zo werd de eerste TD van de club door Rob georganiseerd, door de eerste MHC Weesp hockeyband te programmeren (waarin hij zelf de sologitaar bespeelde). Jarenlang stond hij de coach van dames 1 terzijde, reed de dames naar alle uitwedstrijden, vulde de bidons en was de meest enthousiaste fan.
Dit enthousiast volgen van de dames, samen met zijn vrouw, is hij ook nadat zijn dochter afscheid nam van de club, tot de dag van vandaag blijven doen.

Daarnaast nam hij in 2008 plaats in het bestuur als technisch commissaris voor de jeugd. Onder zijn leiding heeft de organisatie van de jeugd een professionalisering doorgemaakt die het mogelijk maakte om bij de jeugd zo explosief te groeien. Het splitsen van taken en het aanstellen van de juiste mensen op de juiste plaats, is iets wat Rob als geen ander kan. De organisatie staat en zal ook na het afscheidnemen van Rob verder draaien en waar nodig groeien, dankzij de goede basis die hij heeft gelegd.

We zijn Rob als vereniging veel dank verschuldigd.
De Algemene Ledenvergadering heeft dan ook ingestemd met het voorstel van het bestuur om Rob het Erelidmaatschap toe te kennen. Onder een luid gezang (!) en applaus van de ledenvergadering, heeft hij de gouden stick opgespeld gekregen.

Reageer op het nieuws