Bedankje aan de vrijwilligers

2019 16 Juni

Afgelopen zaterdag was weer de jaarlijkse "dank-je-wel-dag" voor onze vrijwilligers.
De vrijwilligers commissie die bestaat uit Susan Hoornweg, Liesbeth Heere en Marjan Pouw hadden alle vrijwilligers uitgenodigd met als doel hen in het zonnetje te zetten en te bedanken voor hun inzet. Alhoewel veel vrijwilligers niet aanwezig konden zijn was er toch een gezellige groep bij elkaar. Als voorzitter heb ik alle aanwezigen toegesproken en enorm bedankt voor hun bijdrage aan de vereniging. De vrijwilligers zijn het fundament onder de vereniging. Zonder hen kan een vereniging niet draaien. Daarom is een bedankje zeker op zijn plaats. Na wat ludieke spelletjes op het veld, heeft iedereen kunnen genieten van een fantastische maaltijd. Dit keer geen barbeque maar een wok-gerecht. Je kon zelf kiezen wat je wilde wokken, vlees-vis-groenten. De aanwezige kok maakte er vervolgens met diverse sausjes naar keuze een heerlijk geheel van.
Echt een leuk en vooral smakelijk idee.
Kortom het was weer een geslaagd moment om de vrijwilligers te bedanken.
Susan, Liesbeth, Marjan, heel erg bedankt voor de organisatie!

Cor Bos