Zondag start competitie senioren

2019 7 September

Fantastisch begin nieuw seizoen:

Afgelopen Zondag was het een drukte van jewelste op de club.
Heren 1 speelde een drieluik om op te warmen voor de competitie, Dames 1 kwam ook nog even naar Weesp na een oefenwedstrijd in Noordwijk, en de overige senioren teams speelden een onderling voorbereiding toernooi.
Het mooie weer zorgde voor een gezellige dag met als afsluiting de nieuwe hockey-jeugd-band. Een fantastisch optreden van 4 jongen meiden zorgde voor een heus spektakel en veel enthousiasme. De dag werd afgesloten met heerlijke pizza's.
Kortom een leuke dag en voor herhaling vatbaar. Complimenten aan de organisatie.
Alle seniorenteams zijn er helemaal klaar voor om aanstaande zondag uit de startblokken te schieten en het seizoen goed te beginnen. Alle senioren, veel succes!!
Komende zondag 9 september zijn er een paar leuke thuiswedstrijden.
- Om 11.00 uur spelen Dames 3 en Heren 2.
- Om 12.45 uur speelt Dames 1 hun eerste wedstrijd in de tweede klasse tegen de
  Strawberries,
- Ansluitend speelt Heren 1 tegen Fletiomare.

Wilt u zien hoe deze teams op de eerste competitiedag presteren? Kom dan naar MHCW!
 Jij bent er zondag toch ook bij??

Het TC-team senioren.

img

Dennis van Kooij

10-9-2012 @ 18:02:57 |Heren 1 wint met 5-3 van Fletiomare en gaat na één wedstrijd aan kop in de tweede klasse!

Reageer op het nieuws