Dames 1 bijna kampioen!

2019 6 Mei

Na de klinkende overwinning met 13-0 tegen Hoevelaken en het puntverlies van de naaste concurenten heeft Dames 1 nu 10 punten voorsprong op de nr 2. Er zijn nog 4 wedstrijden te gaan zodat bij winst komende zondag 13-5 het kampioenschap kan worden binnengehaald. De dames spelen om 12.45 uur uit tegen Purmerend, de nr 6 op de ranglijst. Kom allemaal naar Purmerend om onze dames aan te moedigen en het laatste zetje te geven! U kunt getuige zijn van een spannende wedstrijd met een hopelijk prachtig resultaat. Na winst zullen we snel naar ons eigen honk in Weesp gaan om het kampioenschap en de promotie naar de 2e klasse op gepaste wijze te vieren.
Uiteraard bent u ook welkom bij dit feest.

En als u er dan toch bent: "Heren 1 speelt om 14.30 thuis tegen het sterke Athena. Zij maken nog altijd kans om als 2e te eindigen en te promoveren naar de 1e klasse. Dat zou uniek zijn in de historie van MHCW. Ook heren 1 kan uw steun dus goed gebruiken.

Het beloofd een prachtige zondag te worden. Dat wilt u toch niet missen?

Cor Bos

Reageer op het nieuws