Samen doen is altijd winnen!

2019 12 April

Beste leden en ouders,

Zoals in het digitale "Vechtertje" en op de posters rond het clubhuis al werd aangekondigd
gaan we starten met de werving van nieuwe vrijwilligers. Onder het motto "vrijwilligers werven vrijwilligers" staat het belteam te trappelen om te beginnen.
Vanavond 12 april is het zover en gaat de eerste belronde van start!
Daarna volgen er nog 3 belrondes op 17, 18 en 19 april.
Zoals u al eerder heeft kunnen lezen, heeft MHC Weesp behoefte aan extra vrijwilligers voor diverse taken, functies of klussen. De huidige vrijwilligers kunnen wel wat hulp gebruiken en klussen die nu blijven liggen moeten worden opgepakt.
Uw hulp hebben we hierbij hard nodig om uw vereniging nog beter te laten functioneren.
Vanaf vanavond kunt u dus worden gebeld en wordt u gevraagd wat u kunt doen voor de club. Ik vertrouw erop dat u het belteam niet zult teleurstellen en zich als "nieuwe vrijwilliger" gaat aanmelden. We hebben voor iedereen wel een passende taak.
FC Weesp heeft inmiddels de wervingscampagne achter de rug en hebben meer dan 200 extra vrijwilligers bereid gevonden om iets voor de club te doen.
MHC Weesp kan hier natuurlijk niet bij achterblijven! We verwachten dan ook dat u volmondig "ja" zegt op de vraag of u iets kunt doen voor uw eigen vereniging. Samen doen is altijd winnen!

Cor Bos