Positieve berichten op het Weesper Nieuws

2019 27 Februari

Maandag 27 feb. 13:50 uur B&W: VOOR ZOMER VOLGENDE STAP PLAN SPORTCLUBS.

WEESP - B&W hopen nog voor de zomer een concrete stap te zetten met de bouwplannen van MHCW en We Have. Dat vertelde wethouder Christian Zierleyn vrijdag op Radio Weesp. De hockey- en de handbalclub hopen al jaren op verbouw van hun complex.

"De gemeente heeft de twee clubs al jaren geleden geld voor de verbouw beloofd en dat moet er nu van gaan komen", laat de wethouder weten. De hockeyclub verkaste na het ontstaan van FC Weesp naar het oude complex van The Victory, maar barst daar nu uit de voegen. Ook hoopt de club op een extra speelveld. Het complex van We Have wordt al enkele jaren afgekeurd door de handbalbond. De club hoopt nu een doorstart te maken aan de Papelaan, naast WVGV.

De komende maanden praten de twee clubs nog met de gemeente over de plannen.

Reageer op het nieuws