Waar moet je op letten als je een stick gaat kopen?

2019 27 November

Jammer genoeg zijn er nog steeds kinderen, die met een te lange stick op de training komen. Trots laten ze hun nieuwe stick zien. En de stick is prachtig, maar niet geschikt voor een kind om mee te hockeyen. Voor ouders (of Sinterklaas die zelf niet hockeyt) is het lastig om de juiste stick uit te kiezen.

In bijgevoegd document kun je lezen, waaraan je stick moet voldoen. Met name de lengte, het gewicht en de dikte van de steel zijn hierbij erg belangrijk. Voor advies kun je het beste naar een sportzaak.

Sporthuis Bijvoet is sponsor van onze hockeyclub en biedt naast advies de volgende voordelen:

- 10% korting op alle hockeyartikelen voor leden van onze club (meldt dus bij de kassa dat je lid bent van de MHC Weesp).

- een oefenruimte om je nieuwe stick uit te testen, voordat je hem koopt.

- ook zaalhockeyhandschoenen tegen een gunstige prijs.

Bijlage