Uitnodiging Algemene Ledenvergadering 23 november 2010

Plaats: Clubhuis 's-Gravelandseweg 3
Aanvang: 20:00 uur

Beste leden van de MHC Weesp,

Hierbij nodigt het bestuur u van harte uit voor de Algemene Ledenvergadering.
De ALV is het moment om u te laten informeren over een aantal belangrijke zaken die binnen de vereniging spelen. Zowel de huidige stand van zaken als de toekomstplannen komen aan de orde. Ik hoop en ga er ook vanuit dat u allen zult komen!

In ieder geval wordt afscheid genomen van Michiel van Stuivenberg als Algemeen Commissaris en bestuurslid. We zijn er in geslaagd een uitstekende kandidaat te vinden om deze vacature in te vullen. Het bestuur zal Maarten Booij voordragen als nieuwe Algemeen Commissaris. Na instemming van de aanwezigen zal benoeming plaatsvinden.

De agenda en notulen zijn op de website terug te vinden na inloggen. (mijn mhcweesp/documenten/ALV2010)

Namens het bestuur,

Cor Bos

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder