Steun heren 1

2019 23 Mei

Zoals jullie inmiddels weten is het heren 1, in een rechtstreekse confrontatie met concurrent Athena, niet gelukt om het kampioenschap en directe promotie binnen te halen.

Op 6 juni gaan ze echter in de herkansing om alsnog promotie af te dwingen.

Ze spelen op de velden van Rapid te Gorinchem 2 wedstrijden tegen de nrs 2 uit een andere poule. Om 10.00 uur is de eerste wedstrijd tegen Rijswijk en om 13.00 de tweede wedstrijd tegen Barendrecht. De winnaar promoveert naar de 2e klasse. Onze mannen hebben toegezegd de komende weken alles op alles te zetten om optimaal voorbereid aan de promotiewedstrijden te beginnen. Om niets aan het toeval over te laten en om trainer/coach Olaf Heskes maximaal te ondersteunen, is het begeleidingsteam van heren 1 voor de komende weken uitgebreid met Cees Sluyk als teammanager en Leon van Hennik als assistent-trainer. Zowel spelers als begeleiding zijn enorm gemotiveerd en gaan ervoor!

Maar uiteraard is de steun van leden/supporters hierbij van groot belang. De heren kunnen alle steun goed gebruiken.
Ik vertrouw erop dat er vele MHC Weespers op 6 juni bij zullen zijn om ons heren 1 aan te moedigen en naar promotie toe te schreeuwen!!

Ik reken op jullie!

Cor Bos