25 mei op clubhuis: Informatieavond NIBUD en Rabo: 'Grip op financiele opvoeding'

2019 18 Mei

MHC Weesp, het NIBUD en Rabobank Amstel en Vecht bieden aan:
de informatieavond: 'Grip op financiële opvoeding'

In een tijd dat veel jongvolwassen kampen met schulden, wordt jong leren omgaan met geld steeds belangrijker. Wanneer begint u met zakgeld en hoeveel moet u uw kind eigenlijk geven? Wat zegt u als uw zoon of dochter om meer zakgeld vraagt? Of als u ziet dat uw kind zijn hele budget opmaakt aan games en niets overhoudt om te sparen? Hoe verantwoord kunt u financieel opvoeden? Kom naar de informatieavond 'Grip op financiële opvoeding' voor praktische informatie en tips!

Voor wie

- Ouders met kinderen in de leeftijd van 11 t/m 15 jaar.
- Natuurlijk zijn kinderen zelf ook van harte welkom.

Waar en wanneer

- Clubhuis Mixed Hockeyclub Weesp: Sportpark Vechtoever 's-Gravelandseweg 3
- Dinsdagavond 25 mei

19.00 - 19.30 uur Ontvangst met koffie en thee
19.30 - 20.00 uur Nibud, Mattie Goedegebuur: praktische informatie en tips
20.00 - 20.15 uur Rabobank, Ilse van den Helder (manager Particulieren): Baas Over Eigen Geld (B.O.E.G)
20.15 - 20.30 uur Napraten
20.30 uur Afsluiting

Aanmelden

Aanmelden is niet nodig. Wij zien u graag dinsdagavond 25 mei in het clubhuis van Mixed Hockeyclub Weesp.

Korting op boek financiële opvoeding

Wanneer u deelneemt aan de informatieavond, ontvangt u na afloop een kortingsbon
voor het door het Nibud uitgegeven boek 'Financiële opvoeding? Dat doe je zo!'

Meer informatie