Kom zondag 9 mei naar de Kampioenswedstrijd van Heren 1

2019 3 Mei

Heren 1 zondag kampioen?
Kom allemaal om Heren 1 zondag te steunen en aan te moedigen!
Komende zondag 9 mei kan de beslissing vallen in een rechtstreekse confrontatie met naaste belager Athena. Als Weesp deze thuiswedstrijd wint is het kampioenschap binnen en  promoveert Heren 1 automatisch naar de 2e klasse. En dan zal er beslist een feest losbarsten op sportpark Vechtoever.

Na de overwinning van vorige week op de nummer 3 van de competitie Xenios had Weesp zich in ieder geval al verzekerd van play-off wedstrijden voor promotie. Afgelopen zondag heeft Heren 1 opnieuw een overwinning behaald en 3 punten gepakt. Dit maal was Mezen het slachtoffer. Nog altijd staan onze heren bovenaan en komt een kampioenschap en automatische promotie naar de 2e klasse nu wel erg dichterbij.
Aanstaande zondag kunnen ze de klus afmaken. Dit zal beslist een zware klus worden en de steun van supporters kan ze net dat laatste zetje geven.
Daarom, kom allemaal en steun ons heren 1. Doe een wit shirt aan zodat de MHCW supporters goed herkenbaar zijn. De wedstrijd begint om 14.30 uur.

Heren 1 rekent op jullie steun,

Cor Bos