In memoriam: Luuk Engbers

Algemeen 19 Juni

Beste leden,

Met een gevoel van dankbaarheid voor alles wat hij voor MHC Weesp heeft betekend, wil ik jullie op hoogte stellen van het overlijden van Luuk Engbers.

In zijn rol als manager van de J014-1 en als voorzitter van de sponsorcommissie was hij van onschatbare waarde voor MHC Weesp en heeft hij een blijvende indruk achtergelaten.

Dankzij Luuk bloeide de sponsorcommissie op, werden nieuwe initiatieven gelanceerd en groeide onze club in vele opzichten.

Daarnaast was Luuk nauw betrokken bij het team van zijn zoon Sasha. Als manager van de J014-1 stond hij altijd klaar om de spelers en hun ouders een helpende hand te bieden.

Zijn gevoel voor humor, passie en positieve instelling maakten hem geliefd bij iedereen die hem kende. Wij zullen zijn aanwezigheid, zijn lach en zijn onvermoeibare inzet enorm gaan missen.

In deze moeilijke tijd gaan onze gedachten en medeleven uit naar Olga, Mila and Sasha.

Met oprechte deelneming en warme herinneringen,

Namens bestuur en medewerkers,

Alwin Hollander