AFGELAST: Introductiebijeenkomst nieuwe leden

woensdag 27 mei 2020   |   20:00 - 21:00   |   Geen locatie ingevoerd

Afgelopen periode hebben weer veel nieuwe sporters gekozen om lid te worden van MHC Weesp.
Om ze welkom te heten en ze in de vereniging te introduceren, organiseren we een introductiebijeenkomst voor alle ouders van nieuwe (jongste) jeugdleden. De start is om 20.00 uur en het duurt ongeveer een uur. Tijdens deze bijeenkomst maken de nieuwe leden kennis met de club, vertellen we iets over de historie van de club en informeren we ze over een aantal praktische zaken.

Er volgt aan alle leden die het betreft nog een afzonderlijke mail met nadere informatie.
Heb je geen mail gehad en ben je sinds kort lid bij MHC Weesp, dan ben je natuurlijk ook van harte welkom.