KNHB Spelregelcafé

maandag 30 september 2019   |   19:30 - 23:00   |   Clubhuis,Vergaderruimte (bestuurskamer, hoge tafel)

Ook dit jaar doet de KNHB samen met andere sportbonden mee aan de Week van de Scheidsrechter, dit jaar is deze van 5 – 13 oktober 2019. Het hele jaar door verdienen onze scheidsrechters de waardering van spelers, coaches en publiek. In deze week moedigen we de verenigingen aan iets extra’s te doen en deze waardering te laten zien. Het is niet alleen dat wij de scheidsrechters bedanken maar zij ook de spelers bedanken ervoor te zorgen dat zij een mooie en sportieve wedstrijd mogen fluiten.

Op 30 september organiseert de KNHB bij onze club het spelregelcafé, zoals in voorgaande jaren. Een inspirerende avond waarin ouders, trainers/coaches en scheidsrechters worden meegenomen in de (nieuwe) spelregels en zo voorbereid op het nieuwe seizoen.

Wij juichen het toe dat zoveel mogelijk deelnemers zich aanmelden. Wil je er ook bij zijn om je kennis van de regels op te frissen en weer fluitinspiratie opdoen voor het komend seizoen meld je dan aan via deze link

Doe dit ajb zo snel mogelijk, dan weten we of we voldoende aanmeldingen hebben.

We kijken uit naar je komst!

Arbitragecommissie MHC Weesp