Gebruik clubhuis, keuken en terrein

2022 14 Augustus

Sommige teams zullen komende week al weer beginnen met trainingen en activiteiten hieromheen. Aan iedereen die gebruik wil maken van het clubhuis, de keuken, materiaalloods of terrein het volgende verzoek:

Gebruik keuken:
Het het nadrukkelijke verzoek om, als je hiervan gebruik maakt, deze schoon en netjes achter te laten. Met het oog op de warmte en vliegen is dit extra belangrijk.
Dus als je bekers en bordjes gebruikt, was deze dan meteen af en zet deze terug waar het hoort. Gewoon met de hand; afwasmiddel, kwast, teil en theedoeken zijn aanwezig.

In de keuken staat een koelkast waar teams spullen in kunnen leggen, zet hier je (team)naam op. Zet niet bederfbare spullen in een krat of doos op het aanrecht (per team). Laat geen aangebroken fruit of eten liggen, dat vinden (fruit)vliegjes lekker, wij wat minder. Wil je iets in de vriezer leggen in het hok achter, geen probleem, zet ook hier je naam op en zorg ervoor dat het aan het einde van de trainingsweek is opgeruimd.

Gooi afval in de containers buiten bij de fietsenstalling. Niet in de kliko's op het terras of rondom het veld (deze worden gedurende de zomerstop niet geleegd).

Gebruik clubhuis:
Gedurende vakantieperiodes wordt het clubhuis op ma, di en donderdag gebruikt door de BSO. Geef aan je team door dat zij de achter-ingang gebruiken voor de lockers om te voorkomen dat de BSO veel hinder ondervindt van alle kinderen die door het clubhuis lopen.

Gebruik materialen loods:
Als je als team gebruik maakt van spullen, ruim deze na gebruik op! Karren netjes terug in de loods en spullen terug op hun plek. Dat geldt dus ook voor het bouwzeil voor een leuke zeepbaan (kannen en zeepsop horen en blijven thuis in de keuken, neem eigen sop mee).

Gebruik bar:
Ook voor het gebruik van de bar tijdens de zomerstop geldt dat deze schoon en opgeruimd achter gelaten moet worden: ; glazen afspoelen en terugzetten, doekje over de bar en een kan met warm water over de bar (vliegjes houden van bierresten). En we gaan er van uit dat iedereen keurig afrekent, mocht hier makkelijk mee omgegaan worden, dan zal de boel afgesloten worden.

Afsluiten:
Nadrukkelijk verzoek dat je, als je als laatste het complex verlaat, alles goed afsluit: de materiaalloods, het clubhuis (voor en achterdeur, verlichting uit) en bij voorkeur ook het hek. En vergeet de klok van het scorebord niet uit te zetten.

De strekking van dit verhaal: zorg dat het na gebruik gewoon opgeruimd is.