Goed gevulde trainingskarren (alleen voor trainingen)

2022 15 Augustus

Deze week zijn de trainingskarren opgeknapt en goed aangevuld met nieuwe (gele) ballen.

De gele ballen en pionnen in de trainingskarren zijn voor de doordeweekse trainingen, niet voor (oefen)wedstrijden. Aan alle teams het verzoek om ervoor te zorgen dat alle ballen en pionnen na de training weer in de kar zitten. Ook de ballen die in de sloot terecht zijn gekomen (in het materiaalhok staat een visnet om ballen uit de sloot te vissen).
Na de laatste training moet het afval, flesjes, koffiebekers en hesjes uit de kar en zet de laatste trainer deze weer netjes terug in het materiaalhok.

Hesjes, ballen en pionnen voor teams
Voor het inspelen voor een wedstrijd kan elk jeugd- of seniorenteam gebruik maken van hesjes en ballen (in bruikleen). Pionnen zijn ook mogelijk. De coach of aanvoerder van het team kan dit aanvragen bij de materiaalcommissie via [email protected].

Ballen
Trainingsmaterialen zijn een grote kostenpost voor de club. Een bal kost al gauw €3.50 en elk jaar kopen we veel nieuwe ballen. Wees dus zuinig op ballen en pionnen, zowel bij trainingen als wedstrijden. Elke dag blijven veel materialen op -en rondom de velden achter en ‘verdwijnen’ vervolgens. Wijs ook spelers erop als het veld niet wordt opgeruimd.

We hopen aan het einde van het seizoen dat de karren er net zo goed gevuld bij staan als vandaag…. Helpen jullie daaraan mee?

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws