Interview met nieuwe sponsor Aemestelle Makelaars Weesp.

2021 31 Maart

Aemestelle Makelaars is sinds 1 maart 2021 sponsor van onze club. Tijd voor een kennismaking met eigenaar Kees-Jan Brinkman. Hij woont zelf al 15 jaar in Weesp.

Wat leuk dat jullie sponsor zijn geworden van MHC Weesp. Hoe zijn jullie zo bij onze club terecht gekomen?
Ik rij er vaak langs en veel van mijn klanten zijn er lid.

Jullie zijn vrij nieuw als makelaar in Weesp. Vanwaar de uitbreiding naar Weesp vanuit Amsterdam?
Ik woon zelf al 15 jaar in Weesp. Vrienden in Weesp vroegen steeds vaker of ik hun huis kon verkopen, dus het werd een logisch stap om ook in Weesp een kantoor te openen.

Met hoeveel collega's werken jullie op kantoor Weesp?
We zijn met zijn drieën, Daphne Lamey, Harm Beskers en ikzelf.

Heb je een bepaald segment huizen waar je je op richt of doe je alles?
Wij doen alles! Dat is juist onze kracht.

Wat is de grootste uitdaging voor een makelaar in een tijd van woningschaarste?
Jezelf blijven, anders is er geen magie. We zoeken naar de persoonlijke klik met de (ver)kopers en leven ons echt in in zijn/haar situatie.

Wat is het hoogste 'overbod' dat jullie wel eens hebben gekregen?
€ 150.000,- op een huis in Zuid in Amsterdam.

Gaan jullie daar dan in mee?
Als aankoopmakelaar niet, we adviseren tot een bedrag, als de klant meer wil bieden, dan noemen we dat emotionele waarde. Puur meer bieden om het te krijgen zeg maar. We grijpen in als mensen doorslaan.

Sporten jij/jullie/familie ook? Toevallig ook op MHC Weesp?
Nog niet, onze jongste komt binnenkort jullie kant op.

Wat kunnen leden van MHC Weesp verwachten al ze via jullie een woning willen kopen of verkopen?
We bieden goede service, 15 jaar regionale ervaring, kwaliteit, degelijkheid en ‘doe maar normaal’-gedrag.

Jullie zijn goed zichtbaar op onze club als sponsor op het nieuwe scorebord van Veld 1. Zijn jullie blij met die plek?
Jazeker, nu maar hopen dat er veel gescoord wordt door de club;-)

Waar kunnen mensen meer informatie vinden?
Uiteraard op onze site www.aemestelleweesp.nl

Zie ook bericht over nieuwe scorebord