Nieuw trainingsschema en protocollen: jeugd en senioren - versie 25 mei

2020 25 Mei

De (jongste) jeugd is al begonnen met trainen en vanaf maandag 18 mei gaan ook de senioren weer trainen, maar met beperkingen en een groot aantal veiligheidsregels (MHC Weesp hockeyprotocol). Het is zeer belangrijk dat iedereen zich aan deze regels houdt en elkaar op een eventuele overtreding van de regels aanspreekt. Bij controle vanuit de gemeente kan besloten worden om de hockeyvelden te sluiten als we ons niet aan de regels houden!

Let op: Leden zijn alleen welkom op de club als ze een training hebben, waarbij een trainer en toezichthouder aanwezig is. Buiten de training(en) om is het terrein gesloten.

Trainingsschema

Trainingsschema vanaf maandag 25 mei voor jeugd en senioren

Eind mei zullen we het trainingsschema evalueren en aanpassen. Dit is ook afhankelijk van eventuele nieuwe regels vanuit het RIVM, NOC-NSF en/of gemeente.

Hockeyprotocol MHC Weesp

Er is een MHC Weesp hockeyprotocol gemaakt. Dit protocol volgt de richtlijnen van de RIVM en de gemeente, de protocollen van de NOC-NSF en het protocol van de KNHB. Daarom gelden er regels en beperkingen waar iedereen zich aan moet houden. Wij vragen jullie om dit goed door te nemen.

MHC Weesp hockeyprotocol

Aanvullende instructie voor trainers

Corona begeleiders

Voor de (jongste) jeugd geldt dat ieder team tijdens de training een corona begeleider (een ouder of verzorger) moet leveren die toezicht houdt op naleving van het MHC Weesp hockeyprotocol. Voor senioren geldt dat de teams gezamenlijk één corona begeleider per avond moeten leveren (mogen ook twee personen zijn die elkaar afwisselen).

Aanvullende instructie voor corona begeleiders (link)