LG-Hockey

Heb je een lichamelijke handicap en ben je op zoek naar een sport die je met anderen samen kunt doen? Dan zoekt hockeyclub MHC Weesp jou!

We spelen als het Lichamelijk Gehandicaptenteam van de mixed hockeyclub in Weesp mee in de landelijke LG-competitie in heel het land. Dat betekent dat we veel onderweg zijn, en in alle uithoeken van het land komen. Een roadtrip naar Maastricht met gezellige overnachting staat dus op het programma.

Gezelligheid
Gezelligheid, onafhankelijkheid en een betere conditie, dat is waar we naar streven en dat laten we zien op het hockeyveld, maar ook daarbuiten. Ouders staan dus hooguit alleen maar aan de zijlijn om aan te moedigen.

Rolstoel, geen probleem
Zit je in een rolstoel, maar kan je wel lopen, dan trekken wij je eruit om je aan het werk te zetten of als je moeilijk loopt dan proberen we het beste in jou naar boven te halen: of dat nou op landelijke toernooidagen, de maandelijkse competitiewedstrijden is of tijdens de wekelijkse training op zondag.

Wanneer kan je meedoen?

• Leeftijd: 17 t/m 34 jr.
  • Dames en heren met lichamelijke handicap en loopvermogen
  • We training elke zondag op MHC Weesp.

Wil je een keer meedoen, neem dan contact op via: [email protected].

Facebook:lgHockeyteamweesp