Het clubhuis ligt aan de 's Gravelandseweg 3 in Weesp.

Het clubhuis en kleedkamers zijn geopend tijdens de volgende tijden:
Maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag : van 15.30 uur tot uiterlijk 23.00
Woensdag 14.30 uur tot uiterlijk 23.00
Zaterdag 08.00 uur – max. 1 uur na afloop laatste wedstrijd
Zondag open 1 uur voor 1e wedstrijd, tot max. 1 uur einde laatste wedstrijd.

-Tijdens de winterstop is het clubhuis gesloten (van begin december t/m eind februari).
-Tijdens evenementen kunnen afwijkende tijden gelden.
-Uiterlijk 23.00 uur zijn het clubhuis en de kleedkamers afgesloten en het terras en terrein verlaten.

Conform onze vergunning mogen alcoholische dranken alleen geschonken gedurende de volgende tijden, dit zijn onze schenktijden:

Maandag – Donderdag 20.00 – 22.45 uur
Vrijdag 17.00 - 22.45 uur
Zaterdag 16.00 - 22.45 uur
Zondag 13.00 - 22.45 uur

Kassa
-Er kan alleen met PIN worden afgerekend.
-Alle verkopen worden direct ter plaatse afgerekend tegen de voorgeschreven prijzen.
-Er wordt niet op rekening gekocht.

Eten en drinken
Het nuttigen van zelfgemaakte maaltijden, in teamverband, is uitsluitend toegestaan na overleg met de horecamanager of barcommissie. Zonder overleg is gebruik van faciliteiten en spullen van de club niet toegestaan.

Meubilair/inrichting
Het meubilair in het clubhuis en op het terras kent een vaste opstelling. Het is niet toegestaan deze indeling te wijzigen. Is om redenen, bijvoorbeeld ten behoeve van een te houden presentatie in het club(t)huis iov de accommodatiemanager, het meubilair tijdelijk verplaatst, zet het na gebruik weer terug zoals stond opgesteld

Gebruik Buiten Schoolse Opvang (BSO)
Het clubhuis wordt op maandag, dinsdag en donderdag van 14:00-18:30 verhuurd aan de BSO. Op die momenten kan er geen gebruik gemaakt worden van dat deel van het clubhuis wat door de BSO wordt gebruikt. Doorgang naar achteren (keeperlockers) is dan ook niet mogelijk.

Toegang clubhuis
Het clubhuis is open tijdens de trainingen en wedstrijden. Is het nodig om buiten de openingstijden in het clubhuis te zijn, dan kan je vooraf contact opnemen met de verenigingsmanager. Ook bij problemen met openen/sluiten van het clubhuis kan je met hem contact opnemen.

Gebruik kleedkamers
-Bij gebruik van de kleedkamers moeten deze schoon achtergelaten te worden.
-Afval in de afvalbak, overtollig water even naar het putje trekken.
-Laat het materiaal heel. De banken zijn niet bestemd om op te staan. Het is jammer dat het uitgelegd moet worden, maar de muren en plafonds zijn niet om op te schrijven of tekenen.
-Indien het toiletpapier op is, meldt dit dan bij de horecamanager of bij de  bar.
-De kleedkamers zijn in principe bestemd om te kleden en te douchen. De spullen moeten direct na gebruik meegenomen worden naar het veld of naar huis.
-De kleedkamers mogen tussentijds niet op slot worden gedaan tijdens trainingsmomenten en/of wedstrijddagen, uitgezonderd als het bestuur hierover een ander besluit neemt.
-Het is niet toegestaan om glaswerk mee te nemen in kleedkamers of om alcohol te nuttigen in kleedkamers.

Wil je (met je team) het clubhuis gebruiken voor iets gezelligs?
Zowel lunches als teametentjes na de trainingen zijn erg gezellig en leuk. En dat vinden wij als vereniging natuurlijk alleen maar leuk.
Er zijn wel een aantal zaken waar rekening mee gehouden moet worden. Heb je overal aan gedacht? Om ervoor te zorgen dat de teams elkaar, en de mensen achter de bar niet in de weg gaan lopen, hebben we een aantal spelregels opgesteld m.b.t. het gebruik van het clubhuis en keuken.
Zo zijn teametentjes (of lunches)  in principe niet toegestaan op competitiedagen, dit i.v.m. de drukte in het clubhuis en keuken. En ze moeten altijd van te voren worden aangevraagd via [email protected]
Alle regels zijn te vinden in deze bijlage Spelregels gebruik Clubhuis Teams

Wil je het groter aanpakken en een evenement organiseren voor een grotere groep dan je team? Kijk dan hier bij de Huisregels Gebruik Clubhuis Evenement
Dit moet je iets langer van de voren aanvragen bij zowel  [email protected] als [email protected]