Teamkleding bestellen: waar op letten

Lidmaatschap 31 Augustus

Veel teams zijn bezig met de voorbereidingen op het nieuwe seizoen. Daar hoort soms ook teamkleding bij. Lukt het je om sponsors te vinden voor teamkleding, zoals teamtruien, trainingspakken, teammaterialen (bidons), of andere teamkosten. Geweldig! Houd rekening met de afspraken die met onze kledingleverancier Brabo en The Hockey Centre zijn gemaakt.

Voorkom teleurstellingen en informeer en overleg voordat jullie een bestelling plaatsen. Hier de afspraken:
  • PotentiĆ«le teamsponsoren moeten vooraf voorgelegd worden aan de sponsorcommissie. Zonder goedkeuring mag kleding niet worden gedragen.
  • Het clublogo mag niet zonder toestemming van de sponsorcommissie worden gedrukt op de teamkleding
  • Er moet altijd een offerte aangevraagd worden bij The Hockey Centre. Dit kan via [email protected]. Zet [email protected] in de cc, zodat zij kunnen helpen.
  • Komt de offerte niet overeen met jullie verwachting, laat dit weten via [email protected]
  • Trainingspakken en wedstrijdkleding moeten van Brabo zijn, overige kleding wordt
  • door The Hockey Centre aangeboden.
Download de brief en flyer hierover