Lustrumwedstrijden onder grote belangstelling gespeeld

2015 en eerder 13 Juni

Onder grote belangstelling en een stralende zon hebben de Dames 1 en Heren 1 hun wedstrijden gespeeld tijdens de lustrumdag op 13 juni. De Oud Dames 1 kwamen goed beslagen op het veld, maar wisten niet te voorkomen dat de Dames 1 de 4-2 winst pakten.

De Heren 1 hielden aanvankelijk uiterst knap stand tegen het sterrenteam met oud-internationals. Na een redelijk gelijk oplopende scoreverloop, eindigde de wedstrijd in 5-10. De Batavieren speelden hun wedstrijd met de gelegenheidsselectie van Teun Rohof, Coen Frank, John Elfers, Mark Neumeijdr, Willem Gassner, Bastiaan Poortenaar, Jeroen Koops, Fokke-Jan Middendorp, Tommy Hofkamp, Reinier Sidenius en Pieter Middendorp. De keeper, Steven Winkel, werd geleverd door MHC Weesp.