Lustrum activiteiten

2015 en eerder 31 Mei

Beste leden,

Wat een geweldig evenement is het all-friends toernooi toch! En wat fantastisch georganiseerd. Een hele klus als je ziet hoeveel mensen er aan mee deden. Duidelijk was in ieder geval dat iedereen veel plezier had, samen met vrienden en/of familie. Een groot compliment aan de evenementencommissie en alle andere vrijwilligers die hieraan hebben meegeholpen is zeker op zijn plaats.
Op 6 en 13 juni vindt alweer het volgende spectakel plaats. Twee dagen die in het teken staan van het 50-jarige lustrum van MHC Weesp. Er is een geweldig programma gerealiseerd dankzij de bijdragen van vele sponsors en de inzet van vele vrijwilligers. Zelf zal ik hierbij niet aanwezig kunnen zijn omdat ik op vakantie (huwelijksreis) ben. Uiteraard vind ik het, als voorzitter, erg jammer dat ik deze lustrumactiviteiten moet missen. Ik had het leuk gevonden om oud leden te ontmoeten en te spreken, de wedstrijden te zien en de jeugdactiviteiten te volgen. Maar ja, er zijn toch belangrijker dingen in het leven.

Ik weet zeker dat iedereen heel veel plezier op 6 en 13 juni zal hebben. Geniet ervan!

Tot snel

Cor Bos