Weesp bedankt vrijwilligers met cadeau

2022 18 November

Op woensdag 16 november start de campagne Weesp Bedankt. Een campagne waarbij vrijwilligers in Weesp in het zonnetje worden gezet. Dit zie je de komende weken onder andere terug in het WeesperNieuws en via informatieborden in Weesp. Ook krijgen vrijwilligers een lokaal cadeautje. Ben jij vrijwilliger bij MHC Weesp, dan mag ook jij een cadeautje uitzoeken.

Cadeautje voor alle vrijwilligers van Weesp

Ben je actief als vrijwilliger bij MHC Weesp? Coach je bijvoorbeeld een team, of zit je in een commissie, dan mag ook jij een lokaal cadeautje uitzoeken. Zijn de cadeautjes op? Check dan de week erna nog eens. Regelmatig verschijnen er (t/m 28 december 2022) nieuwe cadeautjes van lokale organisaties en ondernemers.

Neem snel een kijkje op www.weesp-bedankt.nl