De Grote Club Actie is van start!

2022 18 September

Elk jaar in september vindt de Grote Club Actie plaats. Ook dit jaar doet MHC Weesp weer mee en willen wij weer veel loten verkopen. Per lot gaat maar liefst 80% (€2,40) direct naar MHC Weesp. Wij hopen dit jaar ook weer een mooi bedrag bij elkaar te krijgen, zodat we hier weer iets moois van kunnen doen of kopen.

Bonnenboekjes met QR-code
Alle kinderen van de Jongste Jeugd en D lijn ontvangen bonnenboekjes met hun eigen unieke QR-code. Met deze code kom je op hun persoonlijke verkooppagina. Door deze code te gebruiken scheelt dat de koper, maar ook de club veel werk (we moeten alles handmatig invoeren). Je kan de unieke verkooplink van de QR-code ook makkelijk delen via whatsapp en zo loten verkopen.

Ouderwets het bonnenboekje invullen kan ook, de koper vermeldt het rekeningnummer op de intekenlijst en het bedrag wordt eenmalig van de rekening afgeschreven. Het lotnummer wordt op het bankafschrift vermeld. Wanneer de koper een lot heeft gekocht, plak je een sticker op de deur. De kinderen hoeven dus niet met geld te lopen.

Mooie prijzen
Heb je 25 loten verkocht of is je boekje vol? Lever het boekje dan in op de club, dan kan je een leuk cadeau uitkiezen. Dat kan op woensdagmiddag 5/10, 12/10, 2/11, 16/11 en 23/11 (tussen 16-17 uur).
Is je boekje niet vol, maar wil je deze wel inleveren, doe dat dan in de speciale Grote Clubactie Bus in het clubhuis of in de brievenbus bij Ossenmarkt 27.
Wil je nog meer loten verkopen, laat dat dan weten. Dan zorgen we dat je nog een extra boekje krijgt.
Degene die de meeste loten verkoopt ontvangt een verrassing en het team dat de meeste loten verkoopt krijgt een cool team uitje.

Denk mee over wat we met de opbrengst gaan doen
Afgelopen jaren hebben we mooie dingen kunnen kopen van de opbrengst van deze actie; een ballenkanon, bidonvuller en nieuwe doeltjes voor het miniveld.
Heb je een goed idee wat we dit jaar met de opbrengst kunnen doen? Laat het ons weten, alle ideeën zijn welkom! Kinderen willen we ook vragen mee te denken.

Wil je loten kopen maar is er nog niemand langs de deur geweest?
Via deze link kan je loten van MHC Weesp kopen :
Steun MHC Weesp - Grote Clubactie