Nieuwsbrief sponsoren

2022 21 Juni

Nieuwsbrief sponsoren- zomereditie
Allereerst heel erg bedankt voor jullie bijdrage dit seizoen*. Sponsoren zijn van grote betekenis voor ons en daarom willen we jullie regelmatig informeren over het reilen en zeilen binnen onze vereniging. Daarom deze nieuwsbrief, speciaal voor jullie. Uiteraard kan iedereen de vereniging ook volgen via onze website en socials.

Sponsor in the picture
Iedere maand gaan we een sponsor in de spotlights zetten op onze site of op Instagram, dat kan zijn als ‘sponsor van de maand’ of als er iets leuks te melden is wat relevant is voor onze leden. Zo is recentelijke Volvo verhuisdbiedt Orec een fysio spreekuur aan en konden we delen met onze leden dat Aemestelle een partnership met ons aangaat en de teampakken van de jongenslijn gaat sponsoren.

Heeft u iets leuks te vertellen, laat ons dat dan weten via [email protected] dan gaan we kijken hoe we dit vorm kunnen geven.

Hoe gaat het met MHC Weesp?
We hebben een paar lastige jaren achter de rug. Gelukkig lijken de beperkingen achter ons te liggen en hebben we mede dankzij jullie een gezond huishoudboekje. Sportief gezien gaat het ook goed, zo heeft Heren 1 afgelopen seizoen een mooie positie in de top 5 van de 2e klasse behaald, is Heren 2 afgelopen seizoen kampioen geworden en zal Dames 3 promoveren naar de 1e klasse. Ook de Jeugdteams doen het goed en bij de Jongste Jeugd zien we vooral groei in leden en teams, mede door de groei van Weespersluis, mooie ontwikkelingen allemaal waar u als sponsor van kan profiteren.

Save the date: 14 September sponsor-borrel
Een sportvereniging kan niet zonder de steun van sponsoren. Daar willen we u voor bedanken en daarom nodigen we u uit voor een sponsorborrel op vrijdag 16 september.
In augustus zal hiervoor nog een mail volgen, maar zet deze datum alvast in de agenda.

Nieuw terrasmeubilair
Een van de zaken die we mede dankzij jullie hebben kunnen schaffen is nieuw terras-meubilair. We zakten bijna door de oude terrasbanken en hebben deze vervangen door duurzame banken van recyclede kunststof die nog lang meegaan. We hopen met u op deze banken te kunnen zitten op 14 september.

Hoofdsponsor gezocht
Rabobank is jarenlang een van onze hoofdsponsoren geweest. Daar komt komend seizoen helaas een einde aan. We zijn daarom op zoek naar een nieuwe partner. Bent u degene die een mooie samenwerking met ons wil aangaan of kent u iemand ? Laat het ons weten. We gaan dan graag in gesprek om mogelijkheden te bespreken.

Een hele fijne zomer, tot in september!
Namens het bestuur en alle leden,

Alwin Hollander, voorzitter
Peter Rood, sponsorcommissie

*de factuur voor uw sponsorbijdrage zal komende week verzonden worden.