Herstart competitie

2022 25 Januari

Beste (ouders van) leden,

Gelukkig zijn er weer wat versoepelingen, ook voor de hockeycompetitie. Vanaf a.s. zaterdag 26 januari worden er weer zaalhockeywedstrijden gespeeld. Zie hiervoor ook het bericht van de hockeybond.
Yes, we mogen weer competitie spelen! (knhb.nl)

I.o.m. de Beleidstechnische Commissie, Jongste Jeugd, Bestuur en trainers kiezen we ervoor om geen aanpassing te doen in het huidige trainingsschema: dus
- ABC Jeugd en Senioren trainen op het veld,
- E8 en D in de zaal.

Naast (weer) een complexe organisatorische puzzel, de onzekerheid van beschikbaarheid zalen, extra kosten en een competitie die er niet meer toe doet zien we dit als beste oplossing.
Het trainingsschema is te vinden in het vorige bericht.

Alle nog te spelen wedstrijden staan in Lisa, kijk goed wanneer je zaaldienst hebt zodat je ook je scheidsrechters en zaaldiensten op tijd regelt.

Alle praktische en belangrijke informatie hebben hier nog eens op een rijtje gezet in dit document (met daarin ook de geldende corona maatregelen op een rij).

Kathelijn Straatemeier- Zaal coördinator
Evelien van Amsterdam- Technische Zaken jeugd