Hoofdtrainer Daniel Hulkenberg vertrekt per 1 december 2021

Algemeen 4 November

Helaas gaat trainer Daniel Hulkenberg onze club verlaten. Hij kiest voor werk dichter bij huis bij de hockeyclub Forescate in Leiden.

Daniel heeft bijna 10 jaar voor onze club gewerkt en heeft zich vanaf het begin ingezet voor een professionele hockeyorganisatie. Zowel de trainingen als het coachen heeft hij naar een hoger niveau gebracht. Hij heeft diverse teams gecoacht en is op dit moment nog coach van de meisjes B1. Tot 1 december blijft hij dat en de overige trainingen nog doen.

We zijn als bestuur druk bezig in nauw overleg met de andere twee hoofdtrainers (Allard & Bjorn) om te kijken hoe hem te vervangen.

We nemen nog officieel afscheid van Daniel, maar bedanken hem nu al enorm voor al zijn inzet en kennis van de afgelopen jaren. We wensen hem veel geluk met zijn nieuwe baan en bedanken hem voor de afgelopen jaren.