AED cursus nuttig en leerzaam.

Algemeen 28 Oktober

22 leden hebben hun officiële reanimatiecertificaat gehaald! Een mooie mix van spelers uit (jong) heren 1, 2, veteranen L, dames 2, 3, veterinnen A en de trimmers had zich ingeschreven. In drie trainingssessies hebben Evelien van Amsterdam en Steven Winkel uitleg gegeven. En vooral de cursisten veel laten oefenen. Met veel inzet en toewijding werd dit gedaan, zie de foto’s.

Gefeliciteerd allemaal!

Trimhockeyers: Femke ten Bloemendal, Carolien Tijssen, Dominic O' Brien, Elbert van Hunnik, Frans Knuver.
Dames Veterinnen A: Iris Engels, Kathelijn Tijs, Marleen van Zanten, Geertrude Ottenhof
Dames 3: Susan Droomers, Britt Dams, Lara Snel, Daisy van Buren, Loraine Pronk
Dames 2: Sophie O’Brien, Esmée Geels, Faanke van der Kraan
Dames 1: Vera Verweij, Jikke Verschuur
Jong Heren 1: Rick Hakkaart
Heren 2: Caspar Waterham
Heren Veteranen L: Hans vd Noorda

Wellicht dat we in het voorjaar nog een aantal trainingen organiseren. Communicatie daarover volgt.

Wil je toch nu al meer informatie, download dan de EHBO app van het Rode Kruis.

En lees nog even HIER hoe we de EHBO op de club georganiseerd hebben.

Steven en Evelien werden uiteraard bedankt voor hun vrijwillige inzet en uitleg!