MHC Weesp krijgt € 2.500 dankzij leden die een Volvo kopen

2021 24 Juni

MHC Weesp ontvangt dit jaar € 2.500 van Stern Volvo doordat leden auto’s bij hun kopen. Richard Birkhoff staat op de foto bij het bord van de actie van Stern Volvo. Hij heeft onlangs een nieuwe Volvo gekocht, waardoor de club € 1.000 ontvangt.

Stern Volvo heeft een regeling waardoor MHC Weesp € 1.000 ontvangt voor elke nieuwe Volvo die ze verkopen aan een lid van MHC Weesp en € 500 voor elke occasion.
Er zijn onlangs twee nieuwe auto’s en een occasion gekocht bij Stern door leden van MHC Weesp. Dit wordt besteed aan het veilig en plezierig hockeyen in een gezellige omgeving.
Dus overweeg je en Volvo te kopen, kijk dan bij Stern Volvo. Je steunt de club hiermee financieel.