Teamindelingen Jeugd - JJ 2023-2024

2023 17 Juni

De teamindelingen voor seizoen 2023-2024 zijn bekend

In verband met de privacy wetgeving publiceren wij deze niet op het openbare gedeelte van de website. De nieuwe teamindelingen staan daarom op het besloten gedeelte van de website:

- Klik op ‘Inloggen’ bovenaan in het menu op de website
- Log in met je lidnummer en wachtwoord
- Een nieuw scherm opent. Ga dan in het menu bovenaan naar ‘Club’
- Kies in de oranje balk boven voor ‘Documenten’ (rechts boven)
- Ga dan naar ‘Technische Commissie’.

Hier vind je de documenten ‘Teamindelingen seizoen 2023-2024 (voor jongste jeugd, jongens en meiden apart). Hier vind je ook het document 'Veel gestelde vragen' teamindeling seizoen 2023-2024.

Lidnummer en/of wachtwoord kwijt

Het lidnummer staat op de MHC Weesp factuur, het wachtwoord kan (indien niet meer bekend) worden opgevraagd op de login pagina.

Trainingen met je nieuwe team

Vanaf maandag 19 juni (morgen dus) wordt er getraind in de nieuwe teamsamenstelling. Zie voor dagen en tijden het trainingsschema. Er wordt getraind t/m vrijdag 7 juli (indien daar animo voor is). De trainingen zijn voor iedereen 1 uur en 15 minuten de aankomende 3 weken. Mocht je als team meer willen trainen dan kan dit op aanvraag bij Koen. Het schema voor het nieuwe seizoen volgt binnenkort, daar wordt nog hard aan gewerkt! Binnenkort komt alles in LISA te staan, echter dat heeft even tijd nodig ivm seizoensovergang in systeem.

Trainingen starten voor iedereen weer vanaf 28 augustus (Jongste jeugd en Jeugd), eerstelijnsteams vanaf 21 augustus. Als je als coach van een breedte team al vanaf 21 augustus wil trainen, dan gaat dat in overleg met de hoofdtrainers via [email protected]

Oefenwedstrijd in het weekend?
Reserveren velden in het weekend gaat via; [email protected]
Bardienst en scheidsrechters regel je binnen je team.

Wedstrijd spelen met je nieuwe team

Vind je het leuk om nog een wedstrijd met je team te spelen voor de zomervakantie, maak vast een groepsapp aan en overleg met elkaar indien er nog geen coach is. Voor hulp bij het zoeken van een tegenstander kun je mailen naar [email protected].

Heb je nog vragen? Zie ook de bijlage ‘veel gestelde vragen’. Of benader de volgende coördinator uitsluitend via de mail, de betreffende coördinator of hoofdtrainer neemt dan contact met je op.

• Jeugd; [email protected]
• Jongste Jeugd; [email protected]