Trainingsschema vanaf 10 mei en selecties

2021 8 Mei

Op 10 mei starten de trainingen weer. Er is een iets aangepast schema doordat de avondklok niet meer geldt. Sommige senioren teams kunnen daardoor tot later trainen. Binnenkort volgt informatie over de aankomende selectieprocedure. Inmiddels wordt er al wel binnen de teams geïnventariseerd wie daaraan mee willen doen.

Trainingsschema vanaf 10 mei 2021

Laatste blok seizoen 2020-2021
De rest van het seizoen blijven de eerstelijns teams twee keer per week trainen.
Donderdag 13 mei (hemelvaart) en maandag 24 mei (1e pinksterdag) zijn er geen trainingen.
De benjamins t/m E6 teams hebben op vrijdag 14 mei ook geen training.
Zaterdag 15 en 22 mei zijn er nog onderlinge wedstrijden ingepland. De planning voor daarna volgt later.

Selecties seizoen 2021-2022
Uiterlijk 15 mei moeten leden die volgend seizoen niet meer willen hockeyen zich afgemeld hebben. Daarnaast willen we ook voor die datum weten wie er mee willen doen aan de selecties voor de teamindeling van seizoen 2021-2022. Deze inventarisatie loopt via de coaches.
Binnenkort volgt er meer informatie over de selecties. Voor de D-jeugd en Jongste jeugd komen er geen selectietrainingen.