Ook op zondag zijn de velden weer vol

2021 15 Maart

Ondanks dat we een heleboel nog niet mogen en kunnen, komt er toch wat verbetering in. Afgelopen zondag mochten voor het eerst de leden van 18-27 jaar onderlinge wedstrijden spelen. De leden ouder dan 27 jaar trainden met twee mensen op een kwart veld, dat wordt vanaf volgende week met z’n vieren op een kwartveld. Onder dit bericht staat nieuw trainingsschema vanaf 16 maart met de veldverdeling voor senioren op zondag.

Geweldig om ook onze senioren teams weer te zien spelen op de velden. De jeugd tot 18 jaar mocht de afgelopen maanden gewoon trainen en onderling wedstrijden spelen, maar afgelopen zondag was dat weer voor het eerst voor de leden van 18 tot 27 jaar het geval. Super blij waren ze.

Trainen op afstand 27+
De leden van 27 jaar en ouder mogen nog geen wedstrijden spelen. Wel mogen ze vanaf deze week met z’n vieren op een kwart veld, dus 8 op half veld, trainen. Daarbij moete ze zich wel aan de 1,5 meter afstand regel houden. Het is misschien nog geen echt hockey, maar al stukken beter dan wat het was.

Avondklok
Tot nu toe vindt het hockeyen van de senioren plaats op zondag, omdat ze op hun normale trainingsuren nog niet kunnen trainen door de avondklok. Zodra de avondklok niet meer geldt, zal er ook in de avonden weer getraind kunnen worden door de senioren.

Trainingsschema incl zondag vanaf 16 maart met avondklok