Miniveld is klaar

2021 19 Maart

Op maandag 25 januari is gestart met het aanleggen van een miniveld. Dit veld van 10 bij 20 meter naast de fietsenstalling was begin maart klaar. De bouw is mogelijk dankzij de Rabobank Clubsupport actie van vorig jaar en een gulle donatie van een lid van MHC Weesp die graag anoniem wil blijven.

Op dit veld kan de (jongste) jeugd vrij spelen. Ook jongere kinderen (vanaf drie jaar) kunnen hier kennis maken met hockey (Panasj hockey). Daarnaast kan het gebruikt worden voor keepers en senioren trainingen en spelvormen.

Sponsoring
Het veldje is al een aantal jaren een wens van clubleden, maar er was geen budget beschikbaar. Door de coronapandemie gaat het minder goed met de financiƫle situatie van MHC Weesp. Het bestuur is daarom erg blij dat het veldje dankzij sponsoring toch gerealiseerd kan worden.