Topprestatie: recordopbrengst grote clubactie 2020!!

2020 23 December

Door de inspanningen van onze (jongste) jeugd zijn er dit jaar 1.561 loten verkocht. Dat betekent een recordopbrengst van ruim € 3.700 voor MHC Weesp! Een topprestatie!  Veel dank aan alle enthousiaste verkopers. Landelijk is er ruim 9,5 miljoen euro opgehaald met de Grote Clubactie.

De meeste loten zijn dit jaar verkocht door Bo uit MD4. Zij verkocht maar liefst 131 loten! Het best verkopende team is JD3 met 383 loten. Super gedaan! Als de reguliere trainingen weer zijn hervat worden jullie in het zonnetje gezet. Dan worden ook de cadeautjes uitgedeeld aan de verkopers die meer dan 20 loten hebben verkocht.

Landelijk succes
Ook landelijk was de Grote Clubactie een groot succes. De 5.300 deelnemende verenigingen halen recordbedrag op van ruim 9.5 miljoen euro! Verkopers gingen dit jaar nog steeds ‘ouderwets’ langs de deuren, waarbij voldoende afstand werd bewaard. Daarnaast werden vanwege de coronacrisis krachtige nieuwe online middelen ingezet. Zo kon de verkoop volledig coronaproof doorgaan. Met succes, in totaal werden 3.173.719 loten verkocht, waarvan maar liefst 1,2 miljoen loten online.