23 november extra ALV over bestuurszaken

2020 9 November

Tijdens de afgelopen ALV (2 november) is besloten niet te stemmen over de voorgestelde benoeming en verleningen van bestuursleden. Ondertussen is er bij de KNHB advies gevraagd. Op maandag 23 november 2020 is er een korte extra ALV waarbij via de stemtool Directpolls gestemd kan worden over het toetreden en verlengen van de voorgestelde bestuursleden. Van deze tool is ook door andere hockeyclubs naar tevredenheid gebruik gemaakt. Tijdens de extra ALV van 23 november is er één agendapunt: bestuurszaken.

Spelregels online ALV
  • Aanmelden voor de ALV kan tot 22 november 17.00 uur door een mail te sturen naar [email protected].
  • De link naar de Teams meeting staat in de mail van 8 november en is te vinden op de website achter de login / Club/ Documenten/ ALV2020
  • Alle documenten voor de ALV zijn te vinden op de website achter de login / Club / Documenten / ALV 2020
  • Verzoek om vijf minuten van te voren in te loggen, zodat we om 20.00 uur kunnen beginnen
  • M.u.v. de bestuursleden verzoek aan iedereen om de camera en geluid uit te zetten.
  • Stemmen gaat via de stemtool DirectPoll (instructie volgt in de vergadering)
  • Wil je tijdens de vergadering een vraag stellen of een opmerking plaatsen? Gebruik dan het handje in de menubalk om je hand op te steken. Je krijgt dan gelegenheid om je vraag te stellen.